Deze pagina is er ten behoeve van Dominicus-gangers en werkgroepen, commissies en besturen van de Dominicus en komt in plaats van de ‘papieren kalender’. Externe partners kunnen op de pagina beschikbaarheid zien of er nog ruimtes vrij zijn.
Reserveren
Voor een reservering van een ruimte stuur je een mail naar:
agenda@dominicusamsterdam.nl (Secretariaat – F. Lobbrecht)
Vermeld daarbij altijd:
- contactpersoon/groep en titel/soort bijeenkomst
- datum, aanvangstijd en eindtijd (of verwachte duur) van de bijeenkomst
- gewenste ruimte
Je reservering is pas definitief als deze bevestigd is per mail (krijg je geen bevestiging? Mail of bel dan nogmaals! via secretariaat@dominicusamsterdam.nl, (020) 624 21 83, of loop even langs.
Ruimte beschikbaar?
Hieronder ziet je 3 kalenders (met elk 2 ruimtes) waarop aangegeven staat wanneer de ruimtes in de pastorie, of de kerk, bezet zijn. Met de pijltjes < > kan je van week naar week klikken en kan je ook een maandoverzicht bekijken. Omwille van het overzicht zijn de ruimtes gesplitst.
Onderaan elk overzicht staat aangegeven welke ruimtes het betreft (hou er rekening mee: opties kunnen vervallen, reserveringen afgezegd, afspraken verschoven – je ziet hier altijd een voorlopige stand van zaken!).