VACATURE Beheercommisie – coördinator huurderszaken pastorie
Coördinator huurders pastorie
Je coördineert de verhuur van de 4 appartementen en 2 bedrijfsruimtes in de pastorie.
Wat ga je doen?
Er wonen 5 mensen in 4 appartementen in de pastorie en de Dominicus huisvest ook nog twee bedrijven. De Dominicus is de huisbaas van hen allemaal. We zoeken een coördinator die hun belangen en die van de Dominicus bij elkaar brengt. We willen bovendien binnenkort groot onderhoud gaan doen in de pastorie. Dat heeft invloed op de huurders.
Je bent lid van de beheercommissie, die eens in de vijf weken bij elkaar komt. Je investeert in de relatie met de huurders. Je hebt contact met de schoonmaker, de klusgroep en de taalgroep. Je zoekt een nieuwe huurder als er een vertrekt en je beheert de huurcontracten. Eén keer per jaar organiseer je een huurdersoverleg.
Je werk doe je thuis of in de pastorie. Je kan je tijd zelf indelen. Belangrijk is een dosis sociale vaardigheden en een zekere standvastigheid.
Wat bieden we je?
Het faciliteren van woon- of werkruimte is belangrijk en vaak heel intiem werk. Daarnaast zijn de inkomsten uit de huur belangrijk voor de Dominicus. Je krijgt veel terug voor dit werk. Als je er iets speciaals voor nodig hebt, dan regelen we dat.
Wat vragen we van je?
Je kunt goed met mensen omgaan. Tegelijk ben je zakelijk, want er zijn contracten afgesloten. Je kunt meningen van belangen onderscheiden. Eigenlijk zijn dat de belangrijkste dingen die je in je bagage hebt. Wat je verder nodig hebt krijg je van de beheercommissie.
Meer informatie?
Schiet een van de leden van de beheercommissie aan: Coen Glaser, Hannie Bulsink, Jan Cees Smit, Jop Mendelts, Geert Jan Meijerhof.
Wil je meehelpen, neem dan contact op met bc@dominicusamsterdam.nl of
Spuistraat 12 A
1012 TS Amsterdam.
Voor vragen kunt u contact opnemen met 06-498 666 24.