Contactgegevens en openingstijden Secretariaat
Zoals u ongetwijfeld reeds lang weet is het oude mailadres van het secretariaat vervangen door ‘secretariaat@dominicusamsterdam.nl‘ – wij vragen u dat in uw adresboek te wijzigen (indien dat nog nodig is).
Emile Linssen heeft inmiddels afscheid genomen als secretaris – maar hij is nog betrokken bij de verhuur. Hij is voortaan bereikbaar via het mailadres emflinssen@gmail.com. Bij deze een vriendelijk verzoek ook dit adres zo nodig aan uw adresboek aan te passen of toe te voegen. Over enige tijd zullen we nl. het ‘domsecr’- adres opheffen.
De openingstijden van het secretariaat zijn di – vrijdag van 9.00-12.00, daarnaast is Frederik Lobbrecht, de nieuwe secretaris, ook vaak op zaterdag aanwezig (maar niet op vaste tijden) en zondag voor en na de dienst.
Wel is Frederik mobiel bereikbaar – via 06-45503644 en is het altijd mogelijk een afspraak te maken!
Verhuur en kalender
Voor de verhuur is een nieuwe coördinator aangesteld: Jan Pieter de Jong- u vindt er meer informatie over in dit bericht van de Beleidsraad
Emile Linssen staat hem de komende tijd met raad en daad terzijde. Jan Pieter is per mail bereikbaar via verhuur@dominicusamsterdam.nl
Voor werkgroepen heeft dat allereerst gevolgen voor het reserveren van ruimtes via de kalender: omdat Jan Pieter en Frederik de kalender samen beheren kunt u er niet zonder meer van uit gaan dat een ruimte niet verhuurd is als deze op de kalender nog open staat.
Een bericht naar Frederik of Jan Pieter is raadzaam alvorens een reservering als definitief te beschouwen!
Verder zullen u de komende tijd (niet te veel als het goed is) kleine veranderingen aan de website gaan opvallen, ik hoop dat u die als verbeteringen zal ervaren.
Voor vragen en opmerking kunt u mij altijd bereiken!
Met vriendelijke groet,
Frederik Lobbrecht
secretaris
Volg ons op