Deze pagina is ten behoeve van Dominicus-gangers en werkgroepen, commissies en besturen van de Dominicus en komt in plaats van de ‘papieren kalender’.
RESERVEREN
Voor een reservering van een ruimte stuurt u een mail naar:
agenda@dominicusamsterdam.nl
Vermeldt u daarbij altijd:
- contactpersoon/groep en titel/soort bijeenkomst
- datum, aanvangstijd en verwachte duur van de bijeenkomst
- gewenste ruimte
Uw reservering is pas definitief als deze bevestigd is per mail (krijgt u geen bevestiging? – mail of bel nogmaals!) U kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met het secretariaat via secretariaat@dominicusamsterdam.nl | 020 – 624 21 83, of loopt u even langs.
RUIMTE BESCHIKBAAR ?
Hieronder ziet u 3 kalenders (met elk 2 ruimtes) waarop aangegeven staat wanneer de ruimtes in de pastorie, of de kerk, bezet zijn. Met de pijltjes kunt u van week naar week scrollen en u kunt ook een maandoverzicht bekijken. Omwille van het overzicht zijn de ruimtes gesplitst. Bovenaan elk overzicht staat aangegeven welke ruimtes het betreft (hou er rekening mee: opties kunnen vervallen, reserveringen afgezegd, afspraken verschoven – u ziet hier altijd een voorlopige stand van zaken!).
NB: de keuken is een doorgangsruimte en de pastoraatskamer staat in principe ter beschikking van de pastores – daarom worden beide ruimtes zo min mogelijk gebruikt door groepen
Volg ons op